Завдання 2.1. Опанування роботи з on-line Word.
Етап налаштування
- Етап налаштуванняПоточний етап
- Task info Семінар створено. Будь ласка, зачекайте поки він перейде в наступний етап.
- Етап здачі робіт
- Етап оцінювання
- Етап оцінювання оцінок
- Закрито
Опанування роботи з on-line Word.
Оформити реферат в on-line Word за однією з визначених тем:
- Становлення та розвиток масових відкритих дистанційних курсів;
- Історія розвитку та особливості функціонування масових відкритих дистанційних курсів у Великобританії;
- Історія розвитку та особливості функціонування масових відкритих дистанційних курсів у Америці;
- Історія розвитку та особливості функціонування масових відкритих дистанційних курсів в Азії;
- Історія розвитку та особливості функціонування масових відкритих дистанційних курсів в країнах Європи;
- Історія розвитку та особливості функціонування масових відкритих дистанційних курсів у Африці;
- Становлення та розвиток змішаного навчання у Південній та Північній Амеріці;
- Становлення та розвиток змішаного навчання у країнах Європи;
- Становлення та розвиток змішаного навчання в Україні;
- Становлення та розвиток змішаного навчання у Росії;
- Становлення та розвиток змішаного навчання в Індії;
- Особливості та принципи масових відкритих дистанційних курсів;
- Особливості та принципи змішаного навчання;
- Огляд платформ, які використовуються для змішаного навчання, їх характеристики та особливості;
- Огляд платформ, які використовуються для масових відкритих дистанційних курсів, їх характеристики та особливості;
- Рейтингова система Webometrics та особливості її формування.
Реферат повинен мати обсяг не менш як 20 сторінок формату А-4, сформованим у текстовому редакторі Microsoft Word on-line з дотримання таких вимог:
– шрифт Time New Roman, кегль – 14 пт, інтервал 1,5, поля зліва – 25 мм, справа – 10 мм, зверху і знизу –
– 1-ша сторінка - титульна, 2-га сторінка - план, наступні сторінки - текст реферату. остання сторінка - література.
– посилання на літературні джерела мають бути у квадратних дужках, наприклад [13; 15]
– Якщо джерело має 25 і більше сторінок, у посиланні на джерело потрібно указати сторінку, наприклад [23, c.34]
– список літератури подається в кінці статті:
Приклад оформлення підручника у списку літератури:
- Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України: історія, теорія : [підруч. для студентів, аспірантів та молодих виклад. вищих навч. закл.] / А. М. Алексюк. – К. : Либідь, 1998. – 560 с.
Приклад оформлення статті у списку літератури:
- Самойленко А. Н. Исследование возможностей учебного портала и его влияние на качество подготовки бакалавров-учителей математики / А. Н. Самойленко // Психология. Социология. Педагогика. – 2013. – №6(31). – С. 18-19.
Приклад оформлення електронного ресурсу у списку літератури:
- Самойленко О. М. Відеоконференції в системі дистанційної освіти [Електронний ресурс] / О. М. Самойленко // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2008. – Випуск 2(6). – Режим доступу до журн. : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt
Список літературних джерел повинен бути складений з дотриманням правил стандартів і старанно вивірен.
Структура тексту реферату повинна включати наступні елементи:
- постановка проблеми у загальному вигляді та її зв’язок із важливими науковими чи практичними завданнями;
- аналіз основних досліджень і публікацій, в яких започатковане розв’язання даної проблеми і на які посилається автор;
- формування мети, постановка завдань;
- виклад основного матеріалу дослідження з повним обґрунтуванням отриманих наукових результатів;
- висновки з даного дослідження і перспективи подальших розвідок у даному напрямку.
Реферати, що не відповідають указаним вимогам, будуть відхилені.