Завдання 2.1. Опанування роботи з on-line Word. Допомогти з План семінару

Етап налаштування

Графік скмінару з 5 етапамиSkip to current tasks
Етап налаштування
Поточний етап
  • Task info Семінар створено. Будь ласка, зачекайте поки він перейде в наступний етап.
Етап здачі робіт
Етап оцінювання
Етап оцінювання оцінок
Закрито
Вступ

Опанування роботи з on-line Word.

Оформити реферат в on-line Word за однією з визначених тем:

  1. Становлення та розвиток  масових відкритих дистанційних курсів;
  2. Історія розвитку та особливості функціонування масових відкритих дистанційних  курсів у Великобританії;
  3. Історія розвитку та особливості функціонування масових  відкритих дистанційних курсів у Америці;
  4. Історія розвитку та особливості функціонування масових відкритих дистанційних курсів в Азії;
  5. Історія розвитку та особливості функціонування масових відкритих дистанційних курсів в країнах Європи;
  6. Історія розвитку та особливості функціонування масових відкритих дистанційних курсів у Африці;
  7. Становлення та розвиток змішаного навчання у Південній та Північній Амеріці;
  8. Становлення та розвиток змішаного навчання у країнах Європи;
  9. Становлення та розвиток змішаного навчання в Україні;
  10. Становлення та розвиток змішаного навчання у Росії;
  11. Становлення та розвиток змішаного навчання в Індії;
  12. Особливості та принципи масових відкритих дистанційних курсів;
  13. Особливості та принципи змішаного навчання;
  14. Огляд платформ, які використовуються для змішаного навчання, їх характеристики та особливості;
  15. Огляд платформ, які використовуються для масових відкритих дистанційних курсів, їх характеристики та особливості;
  16. Рейтингова система Webometrics та особливості її формування.

Реферат повинен мати обсяг не менш як 20 сторінок формату А-4, сформованим у текстовому редакторі Microsoft Word on-line з дотримання таких вимог:

–         шрифт Time New Roman, кегль – 14 пт, інтервал 1,5, поля зліва – 25 мм, справа – 10 мм, зверху і знизу – 20 мм,

–         1-ша сторінка - титульна, 2-га сторінка - план, наступні сторінки - текст реферату. остання сторінка - література.

–         посилання на літературні джерела мають бути у квадратних дужках, наприклад [13; 15]

–         Якщо джерело має 25 і більше сторінок, у посиланні на джерело потрібно указати сторінку, наприклад [23, c.34]

–        список літератури подається в кінці статті:

Приклад оформлення підручника у списку літератури:

  1. Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України: історія, теорія : [підруч. для студентів, аспірантів та молодих виклад. вищих навч. закл.] / А. М. Алексюк. – К. : Либідь, 1998. – 560 с.

Приклад оформлення статті у списку літератури:

  1. Самойленко А. Н. Исследование возможностей учебного портала и его влияние на качество подготовки бакалавров-учителей математики / А. Н. Самойленко // Психология. Социология. Педагогика. – 2013. – №6(31). – С. 18-19.

Приклад оформлення електронного ресурсу у списку літератури:

  1. Самойленко О. М. Відеоконференції в системі дистанційної освіти [Електронний ресурс] / О. М. Самойленко // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2008. – Випуск 2(6). – Режим доступу до журн. : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt

 Список літературних джерел повинен бути складений з дотриманням правил стандартів і старанно вивірен.

Структура тексту реферату повинна включати наступні елементи:

  • постановка проблеми у загальному вигляді та її зв’язок із важливими науковими чи практичними завданнями;
  • аналіз основних досліджень і публікацій, в яких започатковане розв’язання даної проблеми і на які посилається автор;
  • формування мети, постановка завдань;
  • виклад основного матеріалу дослідження з повним обґрунтуванням отриманих наукових результатів;
  • висновки з даного дослідження і перспективи подальших розвідок у даному напрямку.

Реферати, що не відповідають указаним вимогам, будуть відхилені.