Методика моніторингу у курсі за змішаною формою навчання
Система віртуального моніторингу роботи студентів в умовах віртуально-навчального середовища уявляє собою моніторинг аналізу відвідуваності, моніторинг вивчення тематичних блоків, моніторинг роботи з внутрішньокурсовою системою комунікацій, моніторинг роботи з глосарієм та аналіз тестових відповідей, моніторинг анкетування та інтерв’ювання.
Система моніторингу віртуально-навчального середовища дозволяє проаналізувати хронологію відвідуваності студентів. Система фіксує а) дати відвідування студентами віртуально-навчального середовища, що дозволяє контролювати систематичність вивчення фахової дисципліни в позааудитоному режимі; б) час який витрачено студентом на позааудиторну роботу в умовах віртуально-навчального середовища, що дозволяє зробити висновок про достатнє чи недостатнє вивчення матеріалу дисципліни в позааудиторному режимі.
Частота відвідувань віртуально-навчального середовища не має бути меншою ніж один-два рази у тиждень. Час відвідування можна розрахувати згідно навчальної програми фахової дисципліни. Наприклад, якщо на вивчення одного тематичного модуля виділяється 4 навчальних тижня, а на позааудиторну роботу з цього тематичного модуля виділяється 20 годин, то в середньому за один навчальний тиждень студент має витрачати приблизно 5 годин на вивчення тематичного модуля в умовах середовища.