Швидкі зміни в соціально-економічному, політичному житті країни, об’єктивні потреби підвищення якості управління піднімають проблему готовності директорів шкіл та їх заступників до реалізації завдань модернізації системи освіти України; управління колективом закладу в сучасних умовах з позиції менеджменту, з урахуванням особистісно-професійних запитів і потреб, професійного досвіду педагогічного колективу закладу загальної середньої освіти; розвитку управлінської компетентності керівника тощо.

Виникає закономірне питання: «Яким має бути керівник сучасної Нової української школи, адже він є агентом змін та ключовою фігурою освітнього середовища?»

Зрозуміти всі ці проблеми та належним чином діяти допоможе навчальний курс «Навчання без перешкод або компетентний менеджер»

Колган    Гладкова

Автори курсу:

Колган Т.В  і  Гладкова Г.В


Допомогти з Search courses