Швидкі зміни в соціально-економічному, політичному житті країни, об’єктивні потреби підвищення якості управління піднімають проблему готовності директорів шкіл та їх заступників до реалізації завдань модернізації системи освіти України; управління колективом закладу в сучасних умовах з позиції менеджменту, з урахуванням особистісно-професійних запитів і потреб, професійного досвіду педагогічного колективу закладу загальної середньої освіти; розвитку управлінської компетентності керівника тощо.
Виникає закономірне питання: «Яким має бути керівник сучасної Нової української школи, адже він є агентом змін та ключовою фігурою освітнього середовища?»
Зрозуміти всі ці проблеми та належним чином діяти допоможе навчальний курс «Навчання без перешкод або компетентний менеджер»
Автори курсу:
Колган Т.В і Гладкова Г.В