У дистанційному курсі «Розвиток критичного мислення як складова інфомедійної грамотності: виклики і перспективи освітнього процесу» критичне мислення розглядається як громадянська та педагогічна компетенції.
Серед педагогічних викликів сьогодення – набуття учнями навичок інфомедійної грамотності. Критичне мислення очолює перелік необхідних для цього компетентностей. Як на уроках суспільствознавчого циклу формувати інфомедіаграмотність шляхом розвитку в учнів критичного мислення, інтегруючи медіаконтент у навчальний матеріал дисципліни?
Під час вивчення курсу ми розглянемо теоретичні аспекти структури та складових критичного мислення як психологічної та педагогічної категорії; зосередимо увагу на цінності критичного мислення та інфомедійної грамотності для успішного розвитку особистості в сучасному світі; розглянемо практичні підходи розвитку критичного мислення, інтегруючи медіаконтент у навчальний матеріал дисципліни та процес особистого професійного розвитку.
Автор курсу:
доцент, кандидат педагогічних наук, практичний психолог Києнко-Романюк Лариса Анатоліївна